Komunikacijske vještine u ugostiteljstvu

(0)    1689    313
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
IT PRAXIS d.o.o
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.1 i 4.2)

komunikacija, službeni dopis, životopis, komunikacijski proces, komunikacijski stil

Obrazovni materijal "Komunikacijske vještine u ugostiteljstvu" pomaže učenicima i polaznicima razviti temeljna znanja o komunikaciji, stilovima izražavanja, pisanju službenih dopisa i prezentacijskim vještinama. Kroz zadatke, slikovne priloge i alate za samoprocjenu, potiče se samostalno učenje i usvajanje vještina potrebnih za uspješnu komunikaciju u ugostiteljstvu.
hrvatski
Hrvatska
28
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 7. svibanj 2025. Uređeno: 7. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Komunikacijske vještine u ugostiteljstvu" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele ovladati osnovama poslovne komunikacije u ugostiteljskom okruženju. Kroz četiri poglavlja obrađuju se važne teme: pojmovno određenje komunikacije, stilovi komunikacije, službeni dopisi i životopis te prezentacija i poslovno pregovaranje. Sadržaji su upotpunjeni slikovnim prilozima i alatima za samoprocjenu koji omogućuju praćenje napretka. Kroz zadatke Ponovi-primijeni-procijeni, učenici i polaznici razvijaju sposobnost povezivanja znanja s drugim područjima i svakodnevnom praksom, izrađuju mentalne mape i provode samoprocjenu razumijevanja sadržaja. Ovaj obrazovni materijal razvija komunikacijske vještine koje su važne za uspjeh u radnom okruženju ugostiteljstva te doprinosi osobnom i profesionalnom razvoju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali