Julijana Šijić

Julijana (r. Zrno) Šijić rođena je 1965. u Kupresu. Diplomirala je odjevnu i tekstilnu tehnologiju, a magistrirala pedagogiju. Radi u Školi za modu i dizajn u Zagrebu kao izvrstan savjetnik. Aktivna je u stručnom usavršavanju nastavnika, mentorica pripravnicima i učenicima na natjecanjima, sudjeluje u izradi i modernizaciji obrazovnih programa te je članica više stručnih tijela. Kao predavač na Učiteljskom fakultetu sudjelovala je u programu pedagoško-psihološke izobrazbe. Održala je brojna predavanja i radionice, sudjelovala na znanstvenim konferencijama (DOKON, METODIČKI DANI, PON) te provodila istraživanja iz pedagogije. Sudjelovala je u projektima ERASMUS, IPA, INOVA MLADI, POSLOVNI IZAZOV i IDEJA GODINE, a kao mentorica pridonijela je brojnim uspjesima učenika na državnim i međunarodnim natjecanjima.

Julijana Šijić

Obrazovnih materijala: 6
Modni marketing

(0)    70 1

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni laboratorijski tehničar, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila

Marketing i etičko poslovanje, Modno poduzetnitvo i marketing

3. razred, 4. razred

Obrazovni materijal "Modni marketing" pomaže učenicima i polaznicima razumjeti temeljne principe marketinga u modnoj industriji, uključujući marketinški miks (7P), distribuciju, formiranje cijena i segmentaciju tržišta. Kroz primjere arhetipova i uspješnih brendova, uče kako stvoriti prepoznatljivu modnu marku.

Modno poduzetništvo

(0)    53 1

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni laboratorijski tehničar, Računalni dizajner tekstila

Modno poduzetnitvo i marketing, Uvod u modno poslovanje

3. razred

Obrazovni materijal "Modno poduzetništvo" učenicima i polaznicima omogućuje razumijevanje osnovnih pojmova modnog poduzetništva, životnog ciklusa poslovnog pothvata te uloge društveno odgovornog poslovanja. Učenici i polaznici će naučiti kako osmisliti vlastite održive modne ideje i povezati ih s lokalnom zajednicom i kulturnim sektorom.

Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom

(0)    59 1

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni galanterist, Modni laboratorijski tehničar, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila

Modna tvrtka i održivo modno poslovanje, Uvod u modno poslovanje

3. razred, 4. razred

Obrazovni materijal "Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom" omogućuje učenicima i polaznicima stjecanje znanja o planiranju i upravljanju modnim poslovanjem. Upoznaju se s izradom poslovnog plana, oblicima financiranja, ljudskim potencijalima i infrastrukturom potrebnom za pokretanje održivog poduzetničkog pothvata u modnoj industriji.

Prezentacija tekstilnog proizvoda

(0)    60 0

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Modni laboratorijski tehničar

Uvod u modno poslovanje

3. razred

Obrazovni materijal "Prezentacija tekstilnog proizvoda" osposobljava učenike i polaznike za prepoznavanje potreba ciljnih skupina, učinkovitu prezentaciju tekstilnih proizvoda i razvoj komunikacije s potrošačima putem različitih kanala. Kroz sadržaj se potiče kreativno izražavanje, strateško razmišljanje i osmišljavanje prezentacija u skladu s pravilima dizajna i tržišta.

Brendiranje modnog proizvoda i usluge

(0)    125 8

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Modni laboratorijski tehničar

Marketing i etičko poslovanje

4. razred

Obrazovni materijal „Brendiranje modnog proizvoda i usluge“ osposobljava učenike i polaznike za izgradnju vlastitog modnog brenda. Kroz analizu arhetipova, definiranje karaktera i vrijednosti brenda, izradu logotipa i komunikacijskih kanala, razvijaju se vještine potrebne za uspješno pozicioniranje na tržištu i povezivanje s potrošačima.

Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila

(0)    139 5

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Modni laboratorijski tehničar

Marketing i etičko poslovanje

4. razred

Obrazovni materijal „Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje održivih poslovnih modela. Kroz analizu razlika između tradicionalnog i odgovornog poslovanja te koncepta kružnog gospodarstva, razvijaju se vještine za primjenu ekološki i društveno prihvatljivih praksi u tekstilnoj industriji.