Modni marketing

(0)    71    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. i 4. razreda (HKO 4.2)
1

modno tržište, preduvjeti tržišne razmjene, segmentacija modnog tržišta, marketinški miks u modi, jedinstvenost modne marke, arhetipovi u modnoj industriji

Obrazovni materijal "Modni marketing" pomaže učenicima i polaznicima razumjeti temeljne principe marketinga u modnoj industriji, uključujući marketinški miks (7P), distribuciju, formiranje cijena i segmentaciju tržišta. Kroz primjere arhetipova i uspješnih brendova, uče kako stvoriti prepoznatljivu modnu marku.
hrvatski
Hrvatska
30
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Modni marketing" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele razumjeti kako marketinški alati i strategije oblikuju svijet modne industrije. Kroz ovaj sadržaj, učenici i polaznici analiziraju temeljna načela marketinga i marketinški miks (7P), razmatraju odnos između proizvoda i cijene te identificiraju glavne kanale distribucije modnih proizvoda. Poseban naglasak stavlja se na razumijevanje tržišne segmentacije i primjenu arhetipova u stvaranju identiteta modne marke. Priručnik pruža uvid u način na koji poznate osobe i brendovi utječu na percepciju i uspjeh proizvoda, što učenicima i polaznicima omogućuje dublje razumijevanje ponašanja potrošača i tržišnih trendova. Ovaj obrazovni sadržaj ne samo da razvija marketinške vještine, već i potiče kreativnost i strateško razmišljanje, važno za stvaranje održivih i prepoznatljivih modnih koncepata u suvremenom tržišnom okruženju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali