Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom

(0)    11    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. i 4. razreda (HKO 4.2)
1

poduzetnička infrastruktura, SWOT analiza, potporne institucije, poslovni plan

Obrazovni materijal "Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom" omogućuje učenicima i polaznicima stjecanje znanja o planiranju i upravljanju modnim poslovanjem. Upoznaju se s izradom poslovnog plana, oblicima financiranja, ljudskim potencijalima i infrastrukturom potrebnom za pokretanje održivog poduzetničkog pothvata u modnoj industriji.
hrvatski
Hrvatska
37
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 1. kolovoz 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele razviti svoje poduzetničke kompetencije s naglaskom na održivu modu. Kroz praktične i teorijske sadržaje, priručnik ih vodi kroz sve faze modnog poduzetništva – od razumijevanja potpornih institucija i poduzetničke infrastrukture, do izrade cjelovitog poslovnog plana modne tvrtke. Učenici i polaznici istražuju različite oblike financiranja poduzetničkih pothvata, analiziraju programe poticanja malog gospodarstva te razmatraju organizacijske modele upravljanja. Poseban naglasak stavlja se na planiranje i razvoj ljudskih potencijala, profesionalni razvoj, timski rad i motivaciju zaposlenika u modnom sektoru. Priručnik daje jasne smjernice kako razviti poduzetničke ideje unutar kulturnih i kreativnih industrija, s ciljem unaprjeđenja kvalitete života, lokalne zajednice i tržišne konkurentnosti. Idealno je prilagođen onima koji žele spojiti održivost, inovacije i poslovne strategije u svijetu suvremene mode.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali