Priručnik "Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele razviti svoje poduzetničke kompetencije s naglaskom na održivu modu. Kroz praktične i teorijske sadržaje, priručnik ih vodi kroz sve faze modnog poduzetništva – od razumijevanja potpornih institucija i poduzetničke infrastrukture, do izrade cjelovitog poslovnog plana modne tvrtke. Učenici i polaznici istražuju različite oblike financiranja poduzetničkih pothvata, analiziraju programe poticanja malog gospodarstva te razmatraju organizacijske modele upravljanja. Poseban naglasak stavlja se na planiranje i razvoj ljudskih potencijala, profesionalni razvoj, timski rad i motivaciju zaposlenika u modnom sektoru. Priručnik daje jasne smjernice kako razviti poduzetničke ideje unutar kulturnih i kreativnih industrija, s ciljem unaprjeđenja kvalitete života, lokalne zajednice i tržišne konkurentnosti. Idealno je prilagođen onima koji žele spojiti održivost, inovacije i poslovne strategije u svijetu suvremene mode.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.