Modul: Modna tvrtka i održivo modno poslovanje
Obrazovnih materijala: 6
Modna prodaja
(0) 197 20
Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni asistent u prodaji, Modni galanterist, Modni krojač, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje, Modni marketing i komunikacija
Obrazovni materijal "Modna prodaja" je kako bi učenici i polaznici stekli temeljna znanja o dizajnu, izradi i poslovnom aspektu ženskih suknji i hlača. Kroz praktične zadatke i poslovne primjere, polaznici uče o konstrukciji, tržišnom pozicioniranju, veleprodaji, maloprodaji i određivanju cijena proizvoda.
Osnivanje i razvoj modne tvrtke
(0) 50 1
Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni asistent u prodaji, Modni tehničar
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje, Poduzetništvo, promocije i karijere u modi
Obrazovni materijal "Osnivanje i razvoj modne tvrtke" osposobljava učenike i polaznike za prve poduzetničke korake u modnoj industriji. Uče kako osnovati modnu tvrtku, voditi poslovnu dokumentaciju, upravljati ljudskim potencijalima, izračunati troškove proizvodnje i formirati cijene proizvoda na tržištu.
Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom
(0) 52 1
Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni galanterist, Modni laboratorijski tehničar, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje, Uvod u modno poslovanje
Obrazovni materijal "Osnivanje i upravljanje modnom tvrtkom" omogućuje učenicima i polaznicima stjecanje znanja o planiranju i upravljanju modnim poslovanjem. Upoznaju se s izradom poslovnog plana, oblicima financiranja, ljudskim potencijalima i infrastrukturom potrebnom za pokretanje održivog poduzetničkog pothvata u modnoj industriji.
Društveno odgovorno i zeleno poslovanje
(0) 45 2
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje
Obrazovni materijal "Društveno odgovorno i zeleno poslovanje" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele razumjeti načela etičnog poslovanja u suvremenom društvu. Kroz sadržaj se obrađuju koncepti društveno solidarne ekonomije, održivosti, etike i utjecaja poslovanja na zajednicu i okoliš, potičući razvoj odgovornog poduzetništva.
Online prodaja u modnom poslovanju
(0) 42 3
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje
Obrazovni materijal „Online prodaja u modnom poslovanju“ omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje specifičnosti e-prodaje, ključnih koraka online prodaje, važnosti internetskog marketinga i društvenih mreža te uloge korisničke podrške. Kroz praktične primjere stječu vještine za uspješno poslovanje na digitalnom tržištu.
Potrošači 21. stoljeća
(0) 66 1
Modna tvrtka i održivo modno poslovanje
Obrazovni materijal „Potrošači 21. stoljeća“ omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje čimbenika ponašanja suvremenih potrošača, stilova kupovnog ponašanja, obilježja različitih generacija te utjecaja influencera na stvaranje potrošačkog identiteta. Kroz analizu i praktične primjere stječu se vještine za prilagodbu tržišnih strategija.