Modul: Marketing i etičko poslovanje
Obrazovnih materijala: 3
Modni marketing
(0) 70 1
Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni laboratorijski tehničar, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila
Marketing i etičko poslovanje, Modno poduzetnitvo i marketing
Obrazovni materijal "Modni marketing" pomaže učenicima i polaznicima razumjeti temeljne principe marketinga u modnoj industriji, uključujući marketinški miks (7P), distribuciju, formiranje cijena i segmentaciju tržišta. Kroz primjere arhetipova i uspješnih brendova, uče kako stvoriti prepoznatljivu modnu marku.
Brendiranje modnog proizvoda i usluge
(0) 125 8
Obrazovni materijal „Brendiranje modnog proizvoda i usluge“ osposobljava učenike i polaznike za izgradnju vlastitog modnog brenda. Kroz analizu arhetipova, definiranje karaktera i vrijednosti brenda, izradu logotipa i komunikacijskih kanala, razvijaju se vještine potrebne za uspješno pozicioniranje na tržištu i povezivanje s potrošačima.
Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila
(0) 139 5
Obrazovni materijal „Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje održivih poslovnih modela. Kroz analizu razlika između tradicionalnog i odgovornog poslovanja te koncepta kružnog gospodarstva, razvijaju se vještine za primjenu ekološki i društveno prihvatljivih praksi u tekstilnoj industriji.