Marketing i etičko poslovanje

Modul: Marketing i etičko poslovanje

Obrazovnih materijala: 3
Modni marketing

(0)    70 1

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije, Modni CAD dizajner, Modni laboratorijski tehničar, Modni tehničar, Računalni dizajner tekstila

Marketing i etičko poslovanje, Modno poduzetnitvo i marketing

3. razred, 4. razred

Obrazovni materijal "Modni marketing" pomaže učenicima i polaznicima razumjeti temeljne principe marketinga u modnoj industriji, uključujući marketinški miks (7P), distribuciju, formiranje cijena i segmentaciju tržišta. Kroz primjere arhetipova i uspješnih brendova, uče kako stvoriti prepoznatljivu modnu marku.

Brendiranje modnog proizvoda i usluge

(0)    125 8

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Modni laboratorijski tehničar

Marketing i etičko poslovanje

4. razred

Obrazovni materijal „Brendiranje modnog proizvoda i usluge“ osposobljava učenike i polaznike za izgradnju vlastitog modnog brenda. Kroz analizu arhetipova, definiranje karaktera i vrijednosti brenda, izradu logotipa i komunikacijskih kanala, razvijaju se vještine potrebne za uspješno pozicioniranje na tržištu i povezivanje s potrošačima.

Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila

(0)    139 5

Julijana Šijić

Moda, tekstil i koža

Modni laboratorijski tehničar

Marketing i etičko poslovanje

4. razred

Obrazovni materijal „Društveno odgovorno poslovanje i kružno gospodarstvo u području tekstila“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje održivih poslovnih modela. Kroz analizu razlika između tradicionalnog i odgovornog poslovanja te koncepta kružnog gospodarstva, razvijaju se vještine za primjenu ekološki i društveno prihvatljivih praksi u tekstilnoj industriji.