Brendiranje modnog proizvoda i usluge

(0)    91    8
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

modni marketing, marketinški miks, brend, distribucija modnog proizvoda, segmentacija tržišta, arhetipovi u modnoj industriji, modna marka

Obrazovni materijal „Brendiranje modnog proizvoda i usluge“ osposobljava učenike i polaznike za izgradnju vlastitog modnog brenda. Kroz analizu arhetipova, definiranje karaktera i vrijednosti brenda, izradu logotipa i komunikacijskih kanala, razvijaju se vještine potrebne za uspješno pozicioniranje na tržištu i povezivanje s potrošačima.
hrvatski
Hrvatska
26
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. rujan 2025. Uređeno: 7. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Brendiranje modnog proizvoda i usluge“ namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći znanja o strateškom oblikovanju modnog brenda. Kroz analizu arhetipova poznatih modnih tvrtki, polaznici uče dodijeliti odgovarajući arhetip vlastitom proizvodu ili usluzi, definirati karakter, obećanje i vrijednosti brenda te prepoznati konkurentske prednosti. Priručnik ih vodi kroz proces osmišljavanja naziva i logotipa, odabira komunikacijskih kanala te izrade prezentacije brenda. Učenici i polaznici razvijaju razumijevanje važnosti modnog marketinga u povezivanju s ciljanom publikom, stvaranju lojalnosti i izgradnji prepoznatljivog identiteta. Kroz praktične zadatke i analizu tržišnih trendova, stječu kompetencije potrebne za uspješno pozicioniranje modnog brenda u konkurentnom okruženju modne industrije.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali