Prezentacija tekstilnog proizvoda

(0)    61    0
Julijana Šijić
Moda, tekstil i koža
Modni laboratorijski tehničar
Uvod u modno poslovanje
3. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.2)
1

segmentiranje, targetiranje, pozicioniranje, ciljno tržište, prezentacija, dizajn prezentacije, formati, društvene mreže

Obrazovni materijal "Prezentacija tekstilnog proizvoda" osposobljava učenike i polaznike za prepoznavanje potreba ciljnih skupina, učinkovitu prezentaciju tekstilnih proizvoda i razvoj komunikacije s potrošačima putem različitih kanala. Kroz sadržaj se potiče kreativno izražavanje, strateško razmišljanje i osmišljavanje prezentacija u skladu s pravilima dizajna i tržišta.
hrvatski
Hrvatska
18
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Prezentacija tekstilnog proizvoda" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razviti vještine prezentacije i komuniciranja vlastitih tekstilnih proizvoda i usluga prema različitim ciljanim skupinama. U priručniku se istražuju karakteristike tržišnih segmenata, načini odabira ciljane publike te učinkovite strategije pozicioniranja tekstilnog brenda na konkurentnom tržištu. Učenici i polaznici naučit će prepoznati utjecaj dizajna na percepciju poruke, razlikovati vrste prezentacija te osmisliti vlastiti koncept predstavljanja proizvoda – bilo putem društvenih mreža ili izravno prema poduzećima i potencijalnim potrošačima. Kroz praktične zadatke potiče se kreativno izražavanje, razumijevanje publike te korištenje vizualnih i digitalnih alata u prezentiranju. Priručnik također razvija svijest o važnosti pripreme i razumijevanja potreba klijenata, kao i važnosti jasne, atraktivne i profesionalne komunikacije u suvremenoj modnoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali