Priručnik "Poslovni procesi u smještajnim objektima" pruža učenicima i polaznicima razumijevanje procesa i procedura koji čine osnovu hotelskog poslovanja. Usvojit će se znanja kako različiti poslovni procesi, od organizacije rada do postavljanja standarda i pravila, doprinose kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju. S obzirom na stalne promjene na tržištu, materijal također pokriva način na koji hoteli moraju prilagoditi svoje ponude i usluge, uključujući implementaciju novih procedura poput onih uvedenih za vrijeme pandemije (nošenje maski, higijenski standardi i slično). Učenici i polaznici će se upoznati s tehnikama postavljanja pravila za razne aktivnosti u hotelima, kao što su način posluživanja, izgled zaposlenika i održavanje soba. Ove vještine bit će od važne važnosti u budućem radu jer će učenici i polaznici biti spremni primjenjivati postojeće standarde, a ponekad ih i razvijati u skladu s potrebama tržišta. Materijal također povezuje ove procese sa svim aspektima hotelskog poslovanja, omogućujući sveobuhvatan pristup temi.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.