Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

Modul: Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

Obrazovnih materijala: 5
Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju

(0)    48 1

Olivera Majić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije, Kemijski tehničar

Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

4. razred

Obrazovni materijal "Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razviti komunikacijske vještine i razumjeti važnost multikulturalnosti u suvremenoj modnoj industriji. Kroz sadržaj se obrađuju oblici komunikacije, timski rad, poslovni bonton i etika.

Kreativni koncepti tržišnih komunikacija

(0)    62 0

Olivera Majić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije

Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

4. razred

Obrazovni materijal „Komunikacijski koncept tržišnih komunikacija“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje i primjenu kreativnih komunikacijskih strategija u modnoj industriji. Kroz analizu brendiranja, dizajna i multimedije, razvijaju se vještine oblikovanja poruka i vizualnih identiteta modnih proizvoda.

Modna estetika i trendovi 21. stoljeća

(0)    53 0

Suzana Škojo

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije

Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

4. razred

Obrazovni materijal „Modna estetika i trendovi 21. stoljeća“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu suvremenih modnih trendova za sve dobne skupine, istraživanje aktualnih robnih marki te primjenu stečenih znanja kroz praktične radne situacije u ulozi stilista, dizajnera i analitičara modne industrije.

Modno tržište i tržišno komuniciranje

(0)    45 1

Olivera Majić

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije

Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

4. razred

Obrazovni materijal „Modno tržište i tržišno komuniciranje“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu razvoja modnog tržišta, upoznavanje s aktualnim kanalima prodaje i vrstama modne prodaje te razumijevanje strategija tržišnog komuniciranja. Kroz praktične primjere stječu vještine za uspješno pozicioniranje na tržištu.

Predviđanja modnih trendova

(0)    57 1

Suzana Škojo

Moda, tekstil i koža

Dizajner modne komunikacije

Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja

4. razred

Obrazovni materijal „Predviđanja modnih trendova“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje procesa modnog predviđanja, analizu društvenih utjecaja i navika potrošača te primjenu trendova u organizaciji modne prodaje. Kroz praktične zadatke razvijaju se vještine potrebne za uspješno djelovanje u modnoj industriji.