Modul: Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovnih materijala: 5
Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju
(0) 48 1
Dizajner modne komunikacije, Kemijski tehničar
Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovni materijal "Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razviti komunikacijske vještine i razumjeti važnost multikulturalnosti u suvremenoj modnoj industriji. Kroz sadržaj se obrađuju oblici komunikacije, timski rad, poslovni bonton i etika.
Kreativni koncepti tržišnih komunikacija
(0) 62 0
Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovni materijal „Komunikacijski koncept tržišnih komunikacija“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje i primjenu kreativnih komunikacijskih strategija u modnoj industriji. Kroz analizu brendiranja, dizajna i multimedije, razvijaju se vještine oblikovanja poruka i vizualnih identiteta modnih proizvoda.
Modna estetika i trendovi 21. stoljeća
(0) 53 0
Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovni materijal „Modna estetika i trendovi 21. stoljeća“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu suvremenih modnih trendova za sve dobne skupine, istraživanje aktualnih robnih marki te primjenu stečenih znanja kroz praktične radne situacije u ulozi stilista, dizajnera i analitičara modne industrije.
Modno tržište i tržišno komuniciranje
(0) 45 1
Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovni materijal „Modno tržište i tržišno komuniciranje“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu razvoja modnog tržišta, upoznavanje s aktualnim kanalima prodaje i vrstama modne prodaje te razumijevanje strategija tržišnog komuniciranja. Kroz praktične primjere stječu vještine za uspješno pozicioniranje na tržištu.
Predviđanja modnih trendova
(0) 57 1
Kreativni koncepti tržišnog modnog komuniciranja
Obrazovni materijal „Predviđanja modnih trendova“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje procesa modnog predviđanja, analizu društvenih utjecaja i navika potrošača te primjenu trendova u organizaciji modne prodaje. Kroz praktične zadatke razvijaju se vještine potrebne za uspješno djelovanje u modnoj industriji.