Kreativni koncepti tržišnih komunikacija

(0)    63    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

modno tržište, integrirana marketinška komunikacija, upravljanje prodajom na modnom tržištu, kanali prodaje, specifičnosti kanala prodaje

Obrazovni materijal „Komunikacijski koncept tržišnih komunikacija“ osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje i primjenu kreativnih komunikacijskih strategija u modnoj industriji. Kroz analizu brendiranja, dizajna i multimedije, razvijaju se vještine oblikovanja poruka i vizualnih identiteta modnih proizvoda.
hrvatski
Hrvatska
60
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. rujan 2025. Uređeno: 8. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Komunikacijski koncept tržišnih komunikacija“ vodi učenike i polaznike kroz ključne aspekte komunikacije u modnoj industriji, s naglaskom na kreativnost, dizajn i etičnost. Uče se istraživati komunikacijske koncepte na modnom tržištu, analizirati proces brendiranja te primjenjivati načela dizajna u izgradnji imidža modne marke. Poseban naglasak stavlja se na interaktivnu multimediju, oglašavanje i oblikovanje ambalaže, uz poštivanje etičkih standarda. Učenici i polaznici razvijaju sposobnost komuniciranja ideja u maloprodajnom okruženju te kreiraju timski projekt vizualnih komunikacija modnog proizvoda. Priručnik ih osnažuje za samostalno djelovanje u tržišnom kontekstu modne industrije, pripremajući ih za izazove suvremenog modnog komuniciranja.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali