Modno tržište i tržišno komuniciranje

(0)    45    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

modno tržište, integrirana marketinška komunikacija, upravljanje prodajom na modnom tržištu, kanali prodaje, specifičnosti kanala prodaje

Obrazovni materijal „Modno tržište i tržišno komuniciranje“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu razvoja modnog tržišta, upoznavanje s aktualnim kanalima prodaje i vrstama modne prodaje te razumijevanje strategija tržišnog komuniciranja. Kroz praktične primjere stječu vještine za uspješno pozicioniranje na tržištu.
hrvatski
Hrvatska
54
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. rujan 2025. Uređeno: 3. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Modno tržište i tržišno komuniciranje“ vodi učenike i polaznike kroz dinamičan svijet suvremenog modnog tržišta, obilježenog brzim promjenama, raznolikom ponudom i snažnom konkurencijom. Kroz analizu razvojnog puta modnog tržišta, polaznici stječu uvid u ključne čimbenike uspjeha, ulogu prodajnih kanala i različite vrste modne prodaje. Poseban naglasak stavljen je na strategije tržišnog komuniciranja, važnost integriranog pristupa i izgradnju kvalitetnih odnosa s kupcima. Priručnik objašnjava kako promocijski miks – oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje i odnosi s javnošću – doprinosi efikasnom prijenosu poruka između prodavača i potrošača. Učenici i polaznici razvijaju kompetencije za analizu tržišta, izradu komunikacijskih strategija i uspješno pozicioniranje modnih proizvoda na tržištu.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali