Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju

(0)    48    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

oblici komunikacije u modnom poslovanju, multikulturalnost, bonton i etika

Obrazovni materijal "Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razviti komunikacijske vještine i razumjeti važnost multikulturalnosti u suvremenoj modnoj industriji. Kroz sadržaj se obrađuju oblici komunikacije, timski rad, poslovni bonton i etika.
hrvatski
Hrvatska
64
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 22. rujan 2025. Uređeno: 9. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Komunikacija i multikulturalnost u modnom poslovanju" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele ovladati učinkovitim komunikacijskim vještinama i razumjeti utjecaj različitih kultura na poslovanje u modi. Priručnik obrađuje verbalnu i neverbalnu komunikaciju, važnost timskog rada, prilagodbu komunikacije specifičnim kulturnim kontekstima te razvoj mekih vještina kod dizajnera modne komunikacije. Učenici i polaznici naučit će primijeniti poslovni bonton i etiku, interpretirati elemente multikulturalnosti u poslovnoj komunikaciji te istražiti načine diferenciranja na tržištu kroz učinkovitu komunikaciju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali