Modul: Medijska komunikacija mode
Obrazovnih materijala: 3
Medijska komunikacija modnih sadržaja
(0) 51 0
Obrazovni materijal „Medijska komunikacija modnih sadržaja“ omogućuje učenicima i polaznicima da istraže kako mediji i društvene platforme oblikuju suvremenu modnu komunikaciju. Kroz praktične aktivnosti uče analizirati vizualne sadržaje, etičke principe, ciljne skupine te izrađivati vlastite mrežne publikacije i profile za promociju modnih sadržaja.
Osnove modnog novinarstva i kreativno pisanje modnih sadržaja
(0) 62 0
Obrazovni materijal "Osnove modnog novinarstva i kreativno pisanje modnih sadržaja" upoznaje učenike i polaznike s osnovama modnog novinarstva i kreativnog pisanja modnih sadržaja. Uče analizirati modne tekstove u tradicionalnim i digitalnim medijima, prikupljati relevantne informacije te učinkovito komunicirati aktualne modne teme kroz pisanu riječ.
Komunikacija u vezi sa zapošljavanjem
(0) 2101 438
Ekonomija i trgovina, Graditeljstvo, geodezija i arhitektura, Osobne, usluge zaštite i druge usluge, Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija, Turizam i ugostiteljstvo
Dimnjačar, Frizer, Građevinski radnik u održivoj gradnji, Građevinski radnik u zgradarstvu, Konobar, Kozmetičar, Kuharski tehničar, Monter drvenih konstrukcija i krovova, Oblagač podova i zidova, Operater za strojne obrade, Prodavač, Rukovatelj građevinskim strojevima, Soboslikar ličilac dekorater, Staklar, Tehničar za ugostiteljstvo
Graditeljstvo kao zanimanje, Interkulturalna komunikacija u ugostiteljstvu, Komunikacija, Komunikacija u ugostiteljstvu, Komunikacija u vezi sa zapošljavanjem, Medijska komunikacija mode, Osnove poslovne komunikacije, Primjena komunikacijskih vještina u postupku zapošljavanja, Verbalna i neverbalna komunikacija u ugostiteljstvu, Zapošljavanje u maloprodaji
Obrazovni materijal "Komunikacija u vezi sa zapošljavanjem" osposobljava učenike i polaznike za uspješno sudjelovanje u selekcijskom postupku. Kroz praktične zadatke usvajaju znanja o sastavljanju prijavne dokumentacije, fazama zapošljavanja, primjeni poslovnog bontona i razumijevanju etičkih načela u poslovnoj komunikaciji.