Modul: Odnosi s javnošću i komunikacija modnog događanja
Obrazovnih materijala: 2
Komunikacijski koncept modnog događanja
(0) 46 1
Odnosi s javnošću i komunikacija modnog događanja
Obrazovni materijal „Komunikacijski koncept modnog događanja“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu suvremenih modnih događanja, izradu plana organizacije i razvoj kreativnog komunikacijskog koncepta. Kroz praktične primjere stječu vještine potrebne za uspješno sudjelovanje u organizaciji i evaluaciji modnih događanja.
Modna promocija i odnosi s javnošću
(0) 40 0
Odnosi s javnošću i komunikacija modnog događanja
Obrazovni materijal „Modna promocija i odnosi s javnošću“ osposobljava učenike i polaznike za prepoznavanje i primjenu promotivnih strategija u modi, korištenje PR tehnika te učinkovitu komunikaciju s medijima. Kroz praktične aktivnosti i analizu stvarnih primjera, razvijaju se vještine potrebne za uspješno predstavljanje modnih brendova.