Modna promocija i odnosi s javnošću

(0)    41    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

Modne promotivne strategije, tipovi promocije, PR, oglašavanje, vizualno pripovijedanje (eng. visual merchandising)

Obrazovni materijal „Modna promocija i odnosi s javnošću“ osposobljava učenike i polaznike za prepoznavanje i primjenu promotivnih strategija u modi, korištenje PR tehnika te učinkovitu komunikaciju s medijima. Kroz praktične aktivnosti i analizu stvarnih primjera, razvijaju se vještine potrebne za uspješno predstavljanje modnih brendova.
hrvatski
Hrvatska
34
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. rujan 2025. Uređeno: 11. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Modna promocija i odnosi s javnošću“ namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći znanja i vještine iz područja modne promocije i odnosa s javnošću. Kroz analizu promotivnih strategija i tipova promocije, polaznici uče kako osmisliti i provesti promotivne aktivnosti u modnoj industriji. Poseban naglasak stavljen je na metode i tehnike odnosa s javnošću, komunikaciju s medijima te izradu press materijala. Priručnik potiče iskustveno učenje kroz terenske ekskurzije, praktične zadatke i grupne rasprave o aktualnim temama iz modne industrije, uključujući etičnost, održivost i utjecaj mode na društvo. Učenici i polaznici razvijaju kritičko mišljenje, analitičke i komunikacijske vještine te sposobnost suradnje, što ih priprema za izazove suvremenog modnog tržišta i uspješno predstavljanje modnih brendova u javnosti.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali