Komunikacijski koncept modnog događanja

(0)    47    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 4. razreda (HKO 4.2)
1

modni događaj, planer modnog događanja, načela upravljanja modnim događanjima, strateško oglašavanje, modna revija, modna pista, odabir lokacije, odabir modela, tema modnog događanja, atmosfera modnog događanja, sajamske izložbe, komunikacijski koncept modnog događanja

Obrazovni materijal „Komunikacijski koncept modnog događanja“ omogućuje učenicima i polaznicima analizu suvremenih modnih događanja, izradu plana organizacije i razvoj kreativnog komunikacijskog koncepta. Kroz praktične primjere stječu vještine potrebne za uspješno sudjelovanje u organizaciji i evaluaciji modnih događanja.
hrvatski
Hrvatska
14
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. rujan 2025. Uređeno: 9. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Komunikacijski koncept modnog događanja“ namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći temeljita znanja i praktične vještine iz područja modne komunikacije. Kroz analizu aktualnih modnih događanja, identificiranje organizacijskih i komunikacijskih aktivnosti te izradu plana organizacije, polaznici se upoznaju s ključnim koracima u pripremi i provedbi modnih događanja. Simulacijom rada modne agencije razvijaju vlastiti kreativni komunikacijski koncept, a sudjelovanjem u evaluaciji događanja stječu kompetencije za buduće projekte u modnoj industriji. Priručnik potiče istraživački duh i kreativnost, pripremajući učenike i polaznike za ulogu dizajnera modne komunikacije te im omogućuje primjenu stečenih znanja u organizaciji nezaboravnih modnih događaja.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali