Priručnik "Komunikacija i poslovni bonton u modnom poslovanju" usmjeren je na razvoj komunikacijskih vještina, poslovnog bontona i etičkih načela kao temelja profesionalnog ponašanja u modnom poslovanju. Učenici i polaznici uče kako jasno izraziti ideje, ostvariti uspješnu suradnju s klijentima i timovima te stvoriti pozitivan dojam o brendu. Naglasak je na važnosti pristojnog ponašanja, timskog rada i razumijevanja poslovne etike. Obrađuje se i suvremena komunikacija putem digitalnih alata, mrežnih stranica i društvenih mreža kao kanala promocije i razvoja poslovanja. Kroz kreativne projektne zadatke, učenici mogu izraditi portfolije ili prikazati rezultate rada na blogu, čime se potiče samostalnost i digitalna pismenost. Priručnik omogućuje primjenu stečenih znanja i vještina u simuliranim i stvarnim poslovnim situacijama, čime učenici postaju konkurentniji i spremniji za ulazak u svijet rada.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.