Vizualno uređenje modnog prodajnog prostora

(0)    15    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

tehnike i tematske kategorije vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora, vizualni prikazi, izlozi, promocije, strukturalni unutarnji dekor, dekorativni elementi, rekviziti, 2D i 3D dekorativne forme, skulpturalne forme, instalacija

Obrazovni materijal „Vizualno uređenje modnog prodajnog prostora“ osmišljen je kako bi učenici i polaznici razvili vještine vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora, koristeći dekorativne elemente, boje i rasvjetu, uz poštivanje sigurnosnih i estetskih standarda te praćenje povratnih informacija potrošača.
hrvatski
Hrvatska
20
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 29. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Vizualno uređenje modnog prodajnog prostora“ pruža učenicima i polaznicima znanja i alate za kreativno i funkcionalno uređenje modnog prodajnog prostora. Kroz tematske cjeline uče razlikovati kategorije vizualnog uređenja, istražuju dekorativne elemente i metode prilagodbe prostora ciljanoj publici. Priručnik obuhvaća i praktične zadatke poput mjerenja prostora i odabira odgovarajuće opreme, s naglaskom na sigurnost, profesionalnost i originalnost. Učenici i polaznici analiziraju percepciju i zadovoljstvo potrošača te uče kako povratne informacije mogu pridonijeti učinkovitijem prodajnom okruženju. Priručnik potiče razvoj estetske osjetljivosti i tržišne prilagodbe, nudeći smjernice za uspješno povezivanje vizualnog dojma i potrošačkog iskustva.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali