Vizualne komunikacije u povijesnom i društvenom kontekstu

(0)    18    0
Suzana Škojo
Moda, tekstil i koža
Dizajner modne komunikacije
Osnove vizualne komunikacije
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.2)
1

vizualna komunikacija, komunikacijski ciljevi, znakovni sustavi, simboli, komunikacijski mediji, vizualna poruka

Obrazovni materijal „Vizualne komunikacije u povijesnom i društvenom kontekstu“ osmišljen je kako bi učenici i polaznici istražili ulogu vizualne komunikacije u modi, dizajnu i društvu, uz naglasak na etičnost, suvremene trendove i digitalne alate u predstavljanju modnog sadržaja.
hrvatski
Hrvatska
31
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 29. srpanj 2025. Uređeno: 8. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Vizualne komunikacije u povijesnom i društvenom kontekstu“ vodi učenike i polaznike kroz temeljne pojmove komunikacijskog procesa s fokusom na vizualnu komunikaciju u modnom kontekstu. Uče istraživati povijesne aspekte i društvene utjecaje na razvoj vizualne komunikacije, analizirati njezinu transformaciju u digitalnom dobu te prezentirati aktualne trendove u skladu s kulturnom i etičkom osjetljivošću. Kroz praktične zadatke, učenici i polaznici prikazuju primjere vizualnih komunikacija u području mode, harmoniziraju elemente dizajna i koriste likovne ili digitalne tehnike za prijenos jasnih i privlačnih vizualnih poruka ciljanoj skupini. Priručnik ističe važnost kreativnog izražavanja, izgradnje identiteta brenda i održivog pristupa u suvremenoj modnoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali