Tipografija u komunikaciji modnog sadržaja

(0)    21    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.2)
1

tipografija, slogan, modni plakat, dizajn modnog proizvoda

Obrazovni materijal "Tipografija u komunikaciji modnog sadržaja" osnažuje učenike i polaznike za razumijevanje uloge tipografije u svijetu mode. Kroz istraživanje stilova, povijesti i suvremenih primjena tipografije, učenici i polaznici usvajaju znanja potrebna za oblikovanje vizualnog identiteta modne marke i povezivanje teksta s modnim sadržajem.
hrvatski
Hrvatska
32
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 25. srpanj 2025. Uređeno: 9. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Tipografija u komunikaciji modnog sadržaja" vodi učenike i polaznike kroz svijet tipografije kao važnog alata u komunikaciji modnog sadržaja. Kroz upoznavanje osnovnih tipografskih pojmova, stilova i povijesnog razvoja, stječu se znanja o utjecaju fontova na vizualni identitet modne marke. Priručnik razvija vještine primjene tipografije u kreiranju logotipa, organizaciji odnosa teksta i slike te uređivanju tekstualnih elemenata unutar modnog dizajna. Učenici i polaznici analiziraju primjere poznatih brendova te razvijaju vlastita kreativna rješenja kroz praktične zadatke. Naglasak je stavljen na važnost pažljivo odabrane tipografije koja oblikuje dojam o proizvodu, povećava prepoznatljivost i stvara emocionalnu povezanost s publikom. Priručnik povezuje tradiciju i suvremenost, pružajući osnovu za razumijevanje tipografije kao neizostavnog dijela održivog i vizualno usmjerenog modnog komuniciranja.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali