Sastavnice tržišta modne industrije

(0)    19    0
Božica Uroić
Moda, tekstil i koža
Modni asistent u prodaji
Trendovi modnog tržišta
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

istraživanje tržišta modne industrije, segmentacija tržišta modne industrije

Obrazovni materijal "Sastavnice tržišta modne industrije" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razumjeti procese istraživanja i segmentacije tržišta unutar modne industrije te analizirati nabavu i prodaju modnih proizvoda. Uče kako povezati podatke iz tržišta s poslovnim procesima modnog subjekta radi bolje prilagodbe tržišnim zahtjevima.
hrvatski
Hrvatska
25
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 25. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Sastavnice tržišta modne industrije" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima pružio temeljna znanja o istraživanju i analizi tržišta u kontekstu modne industrije. Kroz sadržaj priručnika naučit će protumačiti faze istraživačkog procesa, opisati metode segmentacije tržišta te analizirati tržišta nabave i prodaje modnih proizvoda. Učenici i polaznici usvajaju vještine potrebne za razumijevanje kako modni gospodarski subjekt koristi informacije iz tržišta kako bi učinkovito upravljao procesima nabave i prodaje. Poseban naglasak stavlja se na kružni tijek poslovanja – od dobave sirovina do plasmana proizvoda – čime se razvija cjelovito shvaćanje tržišne dinamike i važnosti pravodobnog odlučivanja. Priručnik potiče strateško razmišljanje, tržišno usmjerenje te razvijanje konkurentske prednosti u održivoj i ekološki osviještenoj modnoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali