Praćenje modnih tržišnih kretanja

(0)    24    0
Božica Uroić
Moda, tekstil i koža
Modni asistent u prodaji
Trendovi modnog tržišta
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

elementi tržišne razmjene, marketing, modni marketing, marketinški miks, metode prodaje

Obrazovni materijal "Praćenje modnih tržišnih kretanja" učenicima i polaznicima pruža temeljno razumijevanje tržišnih procesa u modnoj industriji. Kroz sadržaje o modnom marketingu, prodajnim metodama i online tržištu, obrazovni materijal razvija vještine prilagodbe tržištu i prepoznavanja konkurentnih strategija u održivoj modnoj proizvodnji.
hrvatski
Hrvatska
22
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 23. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Praćenje modnih tržišnih kretanja" usmjeren je na razvijanje razumijevanja tržišnih i marketinških elemenata koji oblikuju suvremenu modnu industriju. Učenici i polaznici kroz priručnik analiziraju tržišnu razmjenu modnih proizvoda, identificiraju osnovne pojmove marketinga i modnog marketinga te upoznaju strukturu marketing miksa. Poseban naglasak stavljen je na prilagodbu prodajnih metoda dinamičnim zahtjevima tržišta modne industrije i digitalne transformacije u prodaji. Učenici i polaznici uče kako koristiti online prodajne kanale, prepoznati važne pokazatelje konkurentnosti te primijeniti posebne oblike marketinga – od istraživanja tržišta do razvoja proizvoda. Priručnik potiče usvajanje održivih poslovnih strategija u skladu s ekološkim načelima tekstilne proizvodnje. Kroz konkretne primjere i analize, učenici i polaznici razvijaju sposobnost inovativnog pristupa i strateškog planiranja u modnom poslovanju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali