Osnove / strategije modne prodaje

(0)    17    0
Božica Uroić
Moda, tekstil i koža
Modni asistent u prodaji
Izazovi modne prodaje
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

ponašanje modnih potrošača, vrste modne maloprodaje, planogram, profesionalne vještine, kanali prodaje, vrste potrošačkog ponašanja, poslovni bonton, pravila uljudnog ponašanja, strategije modne prodaje

Obrazovni materijal "Osnove / strategije modne prodaje" omogućuje učenicima i polaznicima da razviju znanja i vještine vezane uz održivu maloprodaju u modi. Kroz proučavanje ponašanja potrošača, prodajnih strategija i komunikacije s kupcima, učenici i polaznici stječu uvide u ekološki osviješteno poslovanje i ulogu prodaje u održivoj modnoj industriji.
hrvatski
Hrvatska
44
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 23. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Osnove / strategije modne prodaje" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima približio složenost modne maloprodaje i važnost održivog pristupa u prodaji tekstilnih proizvoda. Učenici i polaznici naučit će prepoznati ponašanje modnih potrošača, kategorizirati vrste maloprodaje i analizirati važne prodajne strategije, uz naglasak na ekološki prihvatljive prakse. Priručnik naglašava važnost pravilnog pozicioniranja proizvoda, korištenja suvremenih kanala prodaje i primjene uljudne komunikacije u prodajnom okruženju. Razvijajući profesionalne vještine potrebne za poziciju modnog asistenta, učenici i polaznici usvajaju znanja o stvaranju pozitivnog iskustva za kupce kroz personalizirani pristup i razumijevanje kulturnih specifičnosti. Ovaj priručnik pruža temelj za razumijevanje moderne modne maloprodaje usmjerene na održivost, etičnost i zadovoljstvo krajnjeg kupca, pripremajući učenike za aktivnu ulogu u odgovornom tekstilnom sektoru.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali