Osnove dizajna modne komunikacije

(0)    23    0
Suzana Škojo
Moda, tekstil i koža
Dizajner modne komunikacije
Osnove modne komunikacije
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.2)
1

modna komunikacija, dizajn modne komunikacije, komunikacijske poruke

Obrazovni materijal "Osnove dizajna modne komunikacije" omogućuje učenicima i polaznicima da steknu osnovna znanja o održivoj modi i utjecaju tekstilne industrije na okoliš. Kroz različite aktivnosti, istražuju pametne i inovativne materijale, analiziraju ekološke izazove i razvijaju svijest o važnosti održive proizvodnje u modnom dizajnu.
hrvatski
Hrvatska
22
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. srpanj 2025. Uređeno: 8. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Osnove dizajna modne komunikacije" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razumjeti izazove i mogućnosti u području održive mode. Kroz teorijski i praktični dio, priručnik pruža uvid u karakteristike pametnih i inovativnih tekstilija, njihovu primjenu te važnost ekološki prihvatljive proizvodnje. Učenici i polaznici analiziraju ekološke probleme koji proizlaze iz tekstilne industrije te povezuju njihovo rješavanje s održivim praksama i smanjenjem otpada. Priručnik potiče razvoj ekološke svijesti i kreativnosti, naglašavajući važnost odgovornog odabira materijala u dizajnerskom procesu. Kroz različite zadatke i istraživačke aktivnosti, učenici i polaznici razvijaju vještine kritičkog promišljanja i razumijevanja održive mode kao važnog dijela budućnosti modne industrije. Cilj priručnika je osnažiti učenike i polaznike za stvaranje inovativnih, funkcionalnih i okolišu prihvatljivih modnih rješenja.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali