Moda kao ciklus i komunikacijski proces

(0)    17    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1 i 4.2)
1

modna komunikacija, dizajn modne komunikacije, komunikacijske poruke

Obrazovni materijal "Moda kao ciklus i komunikacijski proces" omogućuje učenicima i polaznicima da razumiju modu kao društveni i komunikacijski fenomen. Kroz analizu modnog ciklusa, simbolike odijevanja i marketinškog utjecaja, učenici i polaznici otkrivaju kako moda prenosi poruke, oblikuje identitet i odražava društvene vrijednosti.
hrvatski
Hrvatska
24
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 23. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Moda kao ciklus i komunikacijski proces" vodi učenike i polaznike u istraživanje mode kao cikličkog procesa i snažnog oblika neverbalne komunikacije. Kroz tematske cjeline, učenici i polaznici uče prepoznati i objasniti pojam mode u društvenom, industrijskom i marketinškom kontekstu, kategorizirati različite vrste mode i razumjeti njezinu ulogu u oblikovanju stilova života i potrošačkih navika. Analizira se način na koji sezonski trendovi i globalizacija utječu na modnu industriju te kako moda postaje sredstvo izražavanja osobnog, kulturnog i društvenog identiteta. Priručnik razvija kritički pristup modi kao simbolu društvenih vrijednosti i potiče osviještenost o njezinom utjecaju na svakodnevnu komunikaciju. Naglasak je stavljen na razumijevanje mode u kontekstu održivosti i promicanja ekološki prihvatljivih tekstilnih praksi, čime se učenici i polaznici pripremaju za odgovornu ulogu u suvremenom modnom svijetu.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali