Kreativno modno poduzetništvo - promocija modnih proizvoda

(0)    21    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. i 3. razreda (HKO 4.2)
1

marketing, marketinška strategija, planiranje marketing-aktivnosti, SWOT analiza, marketinški splet, cijena, proizvod, distribucija, segmentacija tržišta, istraživanje tržišta, promocija, vrste promocija, primarne i sekundarne promocijske aktivnosti

Obrazovni materijal "Kreativno modno poduzetništvo - promocija modnih proizvoda" osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje marketinških procesa na tržištu modnih proizvoda. Kroz sadržaj se obrađuju teme istraživanja tržišta, promocije, prodajnih i distribucijskih kanala te produktivnih metoda prodaje, s ciljem uspješnog plasiranja proizvoda na tržište.
hrvatski
Hrvatska
29
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 23. srpanj 2025. Uređeno: 9. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Kreativno modno poduzetništvo - promocija modnih proizvoda" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći temeljna znanja o marketinškom planiranju i poslovanju u području modne industrije. U priručniku se obrađuju osnovna načela marketinga, procesi istraživanja tržišta, predviđanje troškova te promocijske aktivnosti koje pridonose prepoznatljivosti i uspješnosti modnih proizvoda. Učenici i polaznici upoznaju se s učinkovitim načinima komunikacije s ciljnim tržištem, prodajnim strategijama te izborom distribucijskih kanala. Poseban naglasak stavljen je na razvoj poduzetničkog duha, odgovorno upravljanje poslovnim resursima i važnost inovativnog pristupa prodaji. Priručnik potiče povezivanje ekološki prihvatljivih tekstilnih rješenja s realnim tržišnim zahtjevima, pružajući učenicima i polaznicima znanja i vještine potrebne za uspješno pozicioniranje u dinamičnom svijetu modne industrije.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali