Priručnik "Komunikacijska umijeća i komunikologija u modnoj prodaji" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele savladati važne komunikacijske strategije u kontekstu modne prodaje. Priručnik razvija sposobnost identificiranja prikladnih komunikacijskih metoda prema situaciji i kupcu, razlikovanja stilova komunikacije unutar prodajnog prostora te primjene učinkovitih pristupa u pregovorima. Učenici i polaznici uče koristiti interna pravila, standarde i mjerila kako bi osigurali kvalitetnu korisničku podršku i potaknuli zadovoljstvo kupaca. Poseban naglasak stavljen je na razumijevanje potreba kupaca, razvijanje empatije, slušanje, kontrolu emocija te strateško planiranje komunikacije. Priručnik nudi primjenjiva znanja koja doprinose uspješnoj prodaji, jačanju brenda i izgradnji dugoročnih odnosa. Kroz praktične primjere i vježbe, učenici i polaznici razvijaju samopouzdanje u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji te se pripremaju za dinamične izazove modne industrije.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.