Komunikacijska umijeća i komunikologija u modnoj prodaji

(0)    23    1
Božica Uroić
Moda, tekstil i koža
Modni asistent u prodaji
Izazovi modne prodaje
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

komunikacijske strategije, metode komunikacije, stilovi komunikacije, interna pravila, standardi i mjerila, pristupi pregovaranja

Obrazovni materijal "Komunikacijska umijeća i komunikologija u modnoj prodaji" osmišljen je za učenike i polaznike koji žele razviti komunikacijske vještine potrebne za rad u modnoj industriji. Kroz sadržaj uče prepoznati stilove komunikacije, uspješno komunicirati s kupcima, primjenjivati interne standarde i prilagođavati se različitim pristupima pregovaranja u prodaji modnih proizvoda.
hrvatski
Hrvatska
22
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 22. srpanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Komunikacijska umijeća i komunikologija u modnoj prodaji" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele savladati važne komunikacijske strategije u kontekstu modne prodaje. Priručnik razvija sposobnost identificiranja prikladnih komunikacijskih metoda prema situaciji i kupcu, razlikovanja stilova komunikacije unutar prodajnog prostora te primjene učinkovitih pristupa u pregovorima. Učenici i polaznici uče koristiti interna pravila, standarde i mjerila kako bi osigurali kvalitetnu korisničku podršku i potaknuli zadovoljstvo kupaca. Poseban naglasak stavljen je na razumijevanje potreba kupaca, razvijanje empatije, slušanje, kontrolu emocija te strateško planiranje komunikacije. Priručnik nudi primjenjiva znanja koja doprinose uspješnoj prodaji, jačanju brenda i izgradnji dugoročnih odnosa. Kroz praktične primjere i vježbe, učenici i polaznici razvijaju samopouzdanje u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji te se pripremaju za dinamične izazove modne industrije.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali