Digitalni alati za komunikaciju i kolaboraciju u modnom poslovanju

(0)    20    1
Suzana Škojo
Moda, tekstil i koža
Dizajner modne komunikacije
Osnove modne komunikacije
2. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.2)
1

komunikacijski kanali, digitalni komunikacijski alati, društvene mreže, etika u modnom poslovanju, komunikacijski proces u modnoj industriji, digitalna komunikacija u modnoj industriji

Obrazovni materijal "Digitalni alati za komunikaciju i kolaboraciju u modnom poslovanju" osposobljava učenike i polaznike za razumijevanje komunikacijskih procesa i primjenu digitalnih alata u modnoj industriji. Polaznici uče kreirati relevantan sadržaj, koristiti kanale prilagođene ciljanim skupinama te održavati profesionalnu i uljudnu mrežnu komunikaciju.
hrvatski
Hrvatska
21
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 11. srpanj 2025. Uređeno: 7. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Proručnik Digitalni alati za komunikaciju i kolaboraciju u modnom poslovanju razvija važne kompetencije učenika i polaznika potrebne za uspješnu digitalnu komunikaciju u modnoj industriji. Učenici i polaznici će upoznati modele i elemente komunikacijskog procesa, razumjeti važnost prilagodbe komunikacijskih kanala ciljanim skupinama te savladati upotrebu modernih digitalnih alata za društveno povezivanje i suradnju. Kroz praktične primjere i zadatke, učenici će naučiti kako kreirati sadržaje koji efikasno komuniciraju razvoj modnih projekata s klijentima, istovremeno razvijajući kreativnost i sposobnost jasnog izražavanja vizualnih i verbalnih poruka. Poseban je naglasak na etičkoj i uljudnoj mrežnoj komunikaciji, što omogućava održavanje profesionalnog tona i kvalitetnih odnosa u digitalnom okruženju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali