Digitalni alati za izradu vizualnog modnog sadržaja

(0)    24    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

vizualni modni sadržaj, infografika, modna poslovna izvješća, prezentacija, katalog modnih proizvoda, baner, modna vizualna poruka, multimedija

Obrazovni materijal "Digitalni alati za izradu vizualnog modnog sadržaja" osposobljava učenike i polaznike za primjenu digitalnih alata u izradi infografika, poslovnih izvješća, prezentacija i interaktivnih banera. Kroz rad s multimedijalnim sadržajem razvijaju se ključne vještine vizualne komunikacije u modernoj modnoj industriji.
hrvatski
Hrvatska
21
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 11. srpanj 2025. Uređeno: 7. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Digitalni alati za izradu vizualnog modnog sadržaja" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele savladati primjenu digitalne tehnologije u stvaranju profesionalnog modnog vizualnog sadržaja. U fokusu je razvoj vještina potrebnih za izradu infografika, poslovnih izvješća, prezentacija i interaktivnih banera – elemenata suvremene modne komunikacije. Kroz praktičan rad učenici i polaznici će naučiti kako koristiti digitalne alate za oblikovanje multimedijalnih sadržaja, razumjeti važnost analitike i vizualizacije podataka te stvarati sadržaj prilagođen digitalnim kanalima kao što su društvene mreže i modne web platforme. Ovaj priručnik prepoznaje promjene u modnom poslovanju koje je digitalizacija donijela – od globalne vidljivosti do personalizirane komunikacije s kupcima. Potiče kreativnost, tehničku preciznost i strateško razmišljanje, pripremajući učenike i polaznike za izazove i mogućnosti koje donosi digitalna transformacija modne industrije.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali