Boja kao sredstvo komunikacije

(0)    32    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.2)
1

Teorija boje, miješanje boja, harmonijski odnosi boja, koloristički kontrasti, dinamička svojstva boje, tonska studija, koloristička studija

Obrazovni materijal „Boja kao sredstvo komunikacije“ omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje simbolike boja te njihovu primjenu u dizajnu. Kroz teoriju, praktične zadatke i analizu kulturnih razlika, učenici razvijaju vještine vizualnog izražavanja i kompozicije uz primjenu boje kao moćnog sredstva neverbalne komunikacije.
hrvatski
Hrvatska
32
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 10. srpanj 2025. Uređeno: 9. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Boja kao sredstvo komunikacije“ osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima približio važnost boje u vizualnoj kulturi i dizajnu. Učenici i polaznici će usvojiti temeljne pojmove teorije boja, istražiti njihovu simboliku u različitim kulturama i razdobljima te razviti sposobnost komunikacije putem boje u različitim dizajnerskim kontekstima. Kroz praktične zadatke učenici i polaznici će izražavati prostornu dubinu, harmonizirati boju i oblik u modnim kompozicijama te primijeniti različite likovne tehnike. Boja se ovdje promatra kao ključan alat u neverbalnoj komunikaciji, koji oblikuje ljudsku percepciju, identitet i poruke koje šaljemo. Materijal potiče kreativnost, analitičko razmišljanje i interkulturalnu osjetljivost – vještine nužne za uspješno djelovanje u suvremenom, globalno povezanom svijetu dizajna.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali