Suvremeni prodajni pristup

(0)    44    1
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.1)
1

kupac, vrste prodaja, suvremeni pristup prodaji, digitalne tehnologije, prodaja modnih proizvoda

Obrazovni materijal "Suvremeni prodajni pristup" omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje razlika između transakcijske i odnosa temeljene prodaje, uz naglasak na suvremeni pristup u modnom poslovanju. Uče kako nove digitalne tehnologije oblikuju prodaju, utječu na ponašanje potrošača i donose inovacije u modne prodajne strategije.
hrvatski
Hrvatska
18
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Suvremeni prodajni pristup" osmišljen je kako bi učenici i polaznici razvili dublje razumijevanje suvremenih prodajnih pristupa u modnoj industriji. Kroz tematske cjeline, uče razlikovati transakcijsku prodaju od prodaje temeljene na razvoju odnosa, te analizirati važne korake u pronalaženju novih kupaca. Priručnik također pruža uvid u evoluciju modnog poslovanja kroz primjenu digitalnih tehnologija, uključujući društvene mreže, online prodaju i alate proširene stvarnosti. Učenici i polaznici istražuju kako suvremeni kupci donose odluke, kako stvoriti personalizirano iskustvo kupnje i kako graditi dugoročne odnose s potrošačima. Poseban naglasak stavljen je na važnost ekološki prihvatljivih materijala u prodajnom procesu i kako ih integrirati u strategije održivog poslovanja. Priručnik motivira korisnike da budu proaktivni, informirani i spremni za tržišne izazove u digitalno transformiranom modnom sektoru.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali