Promocijske aktivnosti u modnom prodajnom prostoru

(0)    52    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.1)
1

marketing,marketinška strategija,marketinški splet,cijena,proizvod,distribucija,promocija,primarne i sekundarne promocijske aktivnosti

Obrazovni materijal "Promocijske aktivnosti u modnom prodajnom prostoru" osposobljava učenike i polaznike za razlikovanje primarnih i sekundarnih promotivnih aktivnosti u modnom prodajnom prostoru. Naučit će kako provoditi promociju u trgovinama i na društvenim mrežama te pripremati i kreirati sadržaje za unapređenje prodaje i informiranje različitih sudionika procesa prodaje.
hrvatski
Hrvatska
17
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Promocijske aktivnosti u modnom prodajnom prostoru" pruža učenicima i polaznicima znanje o promociji i unapređenju prodaje u modnoj industriji, s naglaskom na ekološki prihvatljive tekstilne materijale. Kroz priručnik se uči razlikovati primarne i sekundarne promocijske aktivnosti koje se provode u modnim prodajnim prostorima te na društvenim mrežama. Učenici i polaznici stječu praktične vještine za organizaciju i provođenje promotivnih aktivnosti usmjerenih na različite sudionike prodajnog procesa. Priručnik ih vodi kroz proces kreiranja kvalitetnih materijala za informativne i promotivne svrhe, ističući važnost dobre organizacije i podjele poslova kako bi se postigao uspješan i dugotrajan poslovni rezultat. Također, naglašava kako kontinuirana promocija i usmjerenost na potrebe kupaca igraju važnu ulogu u razvoju modnog poduzetništva koje se temelji na održivosti i odgovornom poslovanju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali