Prodaja održivih modnih proizvoda

(0)    47    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.1)
1

tržište održive i etičke mode, motivacija kupaca, društvena odgovornost, održivi modni proizvodi, zakonska regulativa održivih proizvoda

Obrazovni materijal "Prodaja održivih modnih proizvoda" pomaže učenicima i polaznicima razumjeti tržište održive i etičke mode. Učenici i polaznici će prepoznati motive kupaca, istražiti društveno odgovornu prodaju te promovirati ključne značajke održivih modnih proizvoda uz razumijevanje relevantne zakonske regulative.
hrvatski
Hrvatska
19
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Prodaja održivih modnih proizvoda" osposobljava učenike i polaznike za dubinsku analizu tržišta održive i etičke mode te razumijevanje faktora koji utječu na kupovne odluke potrošača. Kroz priručnik se obrađuju teme društveno odgovorne modne prodaje i promocije obilježja održivih modnih proizvoda, poput ekološki prihvatljivih materijala, recikliranja, podrške lokalnim zajednicama i poštenih radnih uvjeta u lancu proizvodnje. Učenici i polaznici upoznaju se sa zakonskom regulativom koja osigurava pridržavanje standarda zaštite okoliša, sigurnosti proizvoda i ljudskih prava. Priručnik naglašava važnost podizanja svijesti potrošača o prednostima održive mode, potičući ih na odgovoran odabir kvalitetnih i dugotrajnih proizvoda. Ovaj sadržaj omogućuje razvoj znanja i vještina koje su važne za razumijevanje i primjenu održivih principa u modnoj industriji te potiče stvaranje pozitivnih promjena u potrošačkim navikama i tržištu.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali