Priručnik "Primjena informacijsko -komunikacijske tehnologije u modnom poslovanju" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima pružio znanja i vještine potrebne za dizajniranje i izradu ženskih klasičnih odjevnih komada – suknji i hlača. Osim što ovladavaju osnovnim krojačkim tehnikama, polaznici razvijaju i prezentacijske vještine koje su važne za profesionalnu komunikaciju s klijentima i poslodavcima. Kroz korištenje digitalnih alata (poput CAD softvera i 3D modeliranja), uče kako učinkovito vizualizirati, prototipirati i predstaviti svoje ideje, čime povećavaju konkurentnost na tržištu mode. Priručnik naglašava ravnotežu između tradicionalne izrade i suvremenih tehnologija, potičući učenike na istraživanje novih trendova, kreativno izražavanje i održivi pristup dizajnu. Osim tehničkih znanja, učenici usvajaju vještine komunikacije, suradnje i digitalne prezentacije koje su danas neizostavne u svijetu modne industrije.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.