Obrazovni materijal "Poslovna etika i bonton" osposobljava učenike i polaznike za primjenu etičkih načela i pravila ponašanja u poslovnom okruženju. Kroz konkretne situacije i primjere obrađuju se teme profesionalne komunikacije, rješavanja sukoba, organizacijske kulture i uloge bontona u svakodnevnom radu s kolegama i klijentima.
Priručnik "Poslovna etika i bonton" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razumjeti i primijeniti temeljna etička načela te pravila poslovnog ponašanja u svakodnevnim profesionalnim situacijama. Obrađuju se teme komuniciranja sa strankama i suradnicima, upravljanje konfliktima, osnove medijacije, važnost organizacijskih struktura te poštivanje internih pravila i kodeksa ponašanja. Priručnik potiče razvijanje profesionalnog integriteta, odgovornosti i međusobnog uvažavanja u poslovnom okruženju, bilo da se radi o javnoj upravi ili privatnom sektoru. Usvojene vještine doprinose jačanju kulture dijaloga i stvaranju održivih i etički odgovornih poslovnih odnosa.
Odabirom opcije "Prihvati sve kolačiće" slažete se s upotrebom kolačića koji nam pomažu pružiti vam bolje korisničko iskustvo i analizirati korištenje web stranice. Klikom na "Postavke kolačića" možete odabrati koje kolačiće želite dopustiti. Samo su nužni kolačići potrebni za ispravno funkcioniranje naše web stranice i ne mogu se odbiti.
Postavke kolačića
Naša web stranica pohranjuje četiri vrste kolačića. U bilo kojem trenutku možete odabrati koje kolačiće prihvaćate, a koje odbijate. Više o tome što su kolačići i koje vrste kolačića pohranjujemo možete pročitati na stranici
Uporaba kolačića
su potrebni iz tehničkih razloga. Bez njih, web stranica neće ispravno raditi.
su potrebni za specifične funkcionalnosti na stranici. Bez njih neke mogućnosti na stranici neće raditi.
nam pomažu da analiziramo korištenje stranice i da poboljšamo korisničko iskustvo.
nam omogućavaju da personaliziramo vaše iskustvo i šaljemo vam relevantne sadržaje i ponude, na ovoj i na drugim našim stranicama.