Osnove vizualne trgovine i prezentacije modnih proizvoda

(0)    155    16
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.1)

modni prodajni prostor, trendovi uređenja modnog prodajnog prostora, vizualni identitet brenda CSVET: 2 Datum izrade DOM-a: 30. srpnja 2023. NAPOMENA Riječi i

Obrazovni materijal „Osnove vizualne trgovine i prezentacije modnih proizvoda“ omogućuje učenicima i polaznicima razvoj kreativnosti i osvještavanje važnosti održivosti u modi. Kroz istraživanje vizualnog identiteta brenda i uređenja prodajnog prostora, polaznici stječu znanja o prezentaciji recikliranih modnih proizvoda i izražavanju identiteta kroz održive modne prakse.
hrvatski
Hrvatska
19
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 5. svibanj 2025. Uređeno: 6. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Osnove vizualne trgovine i prezentacije modnih proizvoda“ potiče učenike i polaznike na osviješten pristup modi, povezujući održivost s dizajnom i vizualnim identitetom brenda. Kroz istraživanje povijesti mode i razvoja maloprodajnog dizajna, polaznici razvijaju razumijevanje kako se moda mijenja kroz vrijeme te kako se estetske i kulturne vrijednosti prenose u današnjem vizualnom marketingu. Uče kako prezentacija recikliranih odjevnih predmeta u prodajnom prostoru može prenijeti poruku brenda, potaknuti ekološku svijest i ojačati emocionalnu povezanost s kupcima. Naglasak je na istraživanju elemenata vizualnog identiteta i njihovoj primjeni u promociji proizvoda, stvaranju dojma i jačanju tržišne prepoznatljivosti. Ovaj obrazovni materijal razvija i tehnička i kreativna znanja potrebna za suvremeno modno poslovanje koje poštuje održive vrijednosti i inovativan pristup dizajnu.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali