Osnove društvenih medija

(0)    107    15
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.1)

Društvene mreže, globalna povezanost, influenceri, blogovi, ARPANET, Six Degrees, Friendster, Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, Snapchat, Pinterest, Reddit, LinkedIn, društvene promjene, fotografija na društvenim mrežama.

Obrazovni materijal "Osnove društvenih medija" osposobljava učenike i polaznike za izradu unikatnih kožnih dodataka, uz razumijevanje utjecaja društvenih mreža na promociju mode. Kroz analizu vizualnog sadržaja i trendova u digitalnom prostoru, razvijaju se i vještine predstavljanja proizvoda na mreži s naglaskom na estetiku, informativnost i prepoznatljivost.
hrvatski
Hrvatski
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 6. svibanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Osnove društvenih medija“ namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele usvojiti praktična znanja o izradi i predstavljanju modnih dodataka u suvremenom digitalnom kontekstu. Osim ovladavanja tehnikama ručne obrade kože i izradom dekorativnih elemenata, poseban naglasak stavljen je na razumijevanje uloge društvenih mreža u promociji mode. Učenici i polaznici istražuju povijest društvenih medija, analiziraju modne fotografije i razlikuju funkcije pojedinih mreža. Uče kako kvalitetno vizualno prikazati i promovirati vlastite proizvode, stvarajući sadržaj koji informira, inspirira i privlači pažnju digitalne publike. Priručnik povezuje kreativni rad s aktualnim komunikacijskim trendovima, potičući individualni izražaj i razvoj digitalnih kompetencija nužnih za uspjeh u modnoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali