Komunikacija i etika u modnom poslovnom okruženju

(0)    20    0
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 2. razreda (HKO 4.1)
1

ženska galanterija, izrada suvremenih ženskih modela ruksaka i remena, ugradnja ispuna i pojačanja, dorada gotovog proizvoda, zbrinjavanje materijala

Obrazovni materijal "Komunikacija i etika u modnom poslovnom okruženju" osmišljen je kako bi učenici i polaznici stekli znanja o važnosti etike i učinkovite komunikacije u modnom poslovanju. Kroz konkretne aktivnosti razvijaju interpersonalne vještine, poslovno ponašanje, pisanu komunikaciju i pripremu poslovnih sastanaka u skladu s etičkim načelima.
hrvatski
Hrvatska
26
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 22. srpanj 2025. Uređeno: 8. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Komunikacija i etika u modnom poslovnom okruženju" usmjeren je na razvoj komunikacijskih i etičkih kompetencija učenika i polaznika u kontekstu modnog poslovanja. Kroz niz zadataka i interaktivnih aktivnosti, učenici i polaznici uče prepoznati važnost etike, primjenjivati pravila pisane poslovne komunikacije te razumjeti osnovne pojmove i oblike komunikacijskog procesa. Poseban naglasak stavlja se na pripremu i vođenje poslovnih sastanaka te izradu popratne dokumentacije. Priručnik potiče razvoj samopouzdanja, kreativnosti i prilagodljivosti u svakodnevnim poslovnim situacijama. U modnoj industriji, gdje je komunikacija s klijentima i suradnicima ključ uspjeha, ovakva znanja i vještine postaju neizostavan dio profesionalnog profila. Priručnik ističe važnost kontinuiranog usavršavanja i cjeloživotnog učenja za ostvarenje uspješnog poslovanja u dinamičnom modnom okruženju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali