Fotografija kao medij modne komunikacije

(0)    20    0
Suzana Škojo
Moda, tekstil i koža
Modni asistent u prodaji
Modna fotografija
3. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.2)
1

fotografija, digitalna fotografija, modni editorijal, studijsko snimanje, umjetna rasvjeta

Obrazovni materijal „Fotografija kao medij modne komunikacije“ osnažuje učenike i polaznike za razumijevanje uloge fotografije u modnoj industriji kroz tehničku i estetsku obradu sadržaja. Kroz zadatke uče analizirati modne fotografije, organizirati snimanja, koristiti digitalne alate i primijeniti sigurnosne standarde u stvaranju vizualne modne komunikacije.
hrvatski
Hrvatska
27
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 31. srpanj 2025. Uređeno: 8. listopad 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Fotografija kao medij modne komunikacije“ omogućuje učenicima i polaznicima stjecanje znanja i vještina iz područja modne fotografije kao važnog alata vizualne komunikacije. Kroz teorijske i praktične zadatke, analiziraju povijesne i suvremene pristupe modnoj fotografiji, kategoriziraju modne vizuale te organiziraju profesionalna i sigurna snimanja. Učenici i polaznici upoznaju kompozicijske elemente i tehnike osvjetljenja, razvijaju suradnju u timu i uređuju modne proizvode u skladu s temom snimanja. Priručnik ih vodi kroz rad s digitalnim fotoaparatima i mobilnim uređajima te korištenje aktualnih aplikacija za obradu fotografija. Poseban naglasak stavljen je na kreativnost, odgovornost i usklađenost sa sigurnosnim i autorsko pravnim standardima. Stečene kompetencije potiču njihovu sposobnost prezentacije proizvoda i razvijaju svijest o važnosti kvalitetne vizualne komunikacije u suvremenoj modnoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali