Elementi vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora

(0)    98    13
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.1)

vizualni trgovina, modna maloprodaja, maloprodajni dizajn, modne trgovine, vizualni prikazi, tlocrt i raspored objekata, izlog, sezonski prikazi, elementi kompozicijskih načela, načela dizajna, psihološki učinci boja, ergonomski vizualni koncept

Obrazovni materijal „Elementi vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora“ omogućuje učenicima i polaznicima razvijanje vizualne kreativnosti i razumijevanje ključnih elemenata vizualnog identiteta modne marke. Kroz analizu boja, elemenata uređenja i psiholoških učinaka ambijenta, stječu se znanja koja pomažu u stvaranju dojmljivih i uspješnih modnih prodajnih prostora.
hrvatski
Hrvatska
30
Objavio/la: Marija Pavkov Datum: 5. svibanj 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Elementi vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora“ usmjeren je na razvijanje sposobnosti učenika i polaznika da prepoznaju i primijene važne elemente vizualnog uređenja modnog prodajnog prostora. Kroz istraživanje odnosa između boja, dizajna i identiteta modne marke, učenici stječu uvid u to kako izgled prostora utječe na emocije potrošača, percepciju brenda i konačnu odluku o kupnji. Analizom stvarnih primjera iz prakse i različitih tržišnih segmenata, polaznici uče kako prilagoditi vizualni identitet ciljanom kupcu i istaknuti jedinstvenost modne ponude. Naglasak je na stvaranju pozitivnog dojma kroz skladnu upotrebu boja, elemenata uređenja i marketinške strategije u fizičkom prostoru. Ovaj obrazovni materijal omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje važnosti kreativnog izražavanja i strateškog planiranja u suvremenom modnom poslovanju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali