Digitalni alati u modnom poslovanju i razvoju modnih proizvoda

(0)    250    32
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.1)

modno poslovanje, digitalni alati, baze podataka, poslovne komunikacije, društvene mreže

Obrazovni materijal „Digitalni alati u modnom poslovanju i razvoju modnih proizvoda“ omogućuje učenicima i polaznicima razumijevanje kako društvene mreže utječu na promociju modnih brendova. Kroz analizu platformi kao što su Instagram, YouTube i TikTok, polaznici uče kako koristiti digitalne alate za poslovnu komunikaciju i uspješno predstavljanje proizvoda te kako izgraditi angažiranu publiku.
hrvatski
Hrvatska
25
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 6. svibanj 2025. Uređeno: 7. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Digitalni alati u modnom poslovanju i razvoju modnih proizvoda“ pruža učenicima i polaznicima važne informacije o tome kako društvene mreže oblikuju modnu industriju i služe kao moćan alat za promociju robnih marki. Kroz analizu platformi poput Instagrama, YouTubea i TikToka, polaznici će naučiti kako kreirati vizualno privlačan sadržaj, surađivati s influenserima te koristiti digitalne alate za uspješnu poslovnu komunikaciju. Priručnik također uključuje važne aspekte strateškog planiranja i izgradnje lojalne publike, kao i izazove u održavanju visoke kvalitete sadržaja. Korištenjem računarskih alata, polaznici će naučiti kako upravljati podacima u modnom poslovanju, grafički ih prikazivati i koristiti društvene mreže za poslovnu promociju. Ishodi učenja uključuju ažuriranje baze podataka, računalnu obrada podataka, te poslovnu komunikaciju putem društvenih mreža i drugih informatičkih tehnologija, što omogućava uspješno poslovanje u digitalnom okruženju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali