Priručnik „Digitalni alati u modnom poslovanju i razvoju modnih proizvoda“ pruža učenicima i polaznicima važne informacije o tome kako društvene mreže oblikuju modnu industriju i služe kao moćan alat za promociju robnih marki. Kroz analizu platformi poput Instagrama, YouTubea i TikToka, polaznici će naučiti kako kreirati vizualno privlačan sadržaj, surađivati s influenserima te koristiti digitalne alate za uspješnu poslovnu komunikaciju. Priručnik također uključuje važne aspekte strateškog planiranja i izgradnje lojalne publike, kao i izazove u održavanju visoke kvalitete sadržaja. Korištenjem računarskih alata, polaznici će naučiti kako upravljati podacima u modnom poslovanju, grafički ih prikazivati i koristiti društvene mreže za poslovnu promociju. Ishodi učenja uključuju ažuriranje baze podataka, računalnu obrada podataka, te poslovnu komunikaciju putem društvenih mreža i drugih informatičkih tehnologija, što omogućava uspješno poslovanje u digitalnom okruženju.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.