Priručnik "Usmena poslovna komunikacija" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele razviti važne vještine usmenog izražavanja u poslovnom okruženju. Sastoji se od četiri poglavlja koja pokrivaju specifične oblike usmene komunikacije u poslovanju, planiranje i izvođenje prezentacija, kao i upravljanje komunikacijom sa slušateljima. Poseban naglasak stavljen je na integraciju verbalne, neverbalne i vizualne komunikacije za uspješno prenošenje poruke. Svako poglavlje upotpunjeno je slikovnim prilozima i tablicama za samoprocjenu koje učenicima omogućuju praćenje vlastitog napretka. Kroz zadatke "Ponovi – primijeni – procijeni", učenici izrađuju mentalne mape, provode samovrednovanje i povezuju stečeno znanje s drugim područjima kao što su IKT, građanski odgoj, održivi razvoj i osobni razvoj. Priručnik potiče razvoj komunikacijskih kompetencija koje su važne za svako buduće zanimanje i uspješno profesionalno predstavljanje.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.