Tržišni trendovi i prodajne strategije modne galanterije

(0)    91    2
Suzana Škojo
Moda, tekstil i koža
Modni galanterist
Poduzetnički pothvat modnog galanterista
3. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih
2023
Učenici 3. razreda (HKO 4.1)
1

potrošač, ponašanje potrošača, prodajna strategija, planiranje prodaje, poslovni plan, psihologija prodaje, SWOT analiza, brend, brendiranje

Obrazovni materijal "Tržišni trendovi i prodajne strategije modne galanterije" učenicima i polaznicima omogućuje razumijevanje psiholoških čimbenika koji utječu na modne potrošače te analizu tržišnih trendova i strategija u prodaji modne galanterije. Kroz rad razvijaju vještine brendiranja i pozicioniranja proizvoda na tržištu modne industrije.
hrvatski
Hrvatska
24
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 1. kolovoz 2025. Uređeno: 15. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Tržišni trendovi i prodajne strategije modne galanterije" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima pružio znanja o kompleksnom svijetu modne galanterije iz perspektive održivosti i tržišnog pozicioniranja. Kroz analizu psiholoških čimbenika koji utječu na modne potrošače, učenici i polaznici istražuju razloge kupnje, promjene u ukusu te važnost prepoznavanja i odgovora na tržišne promjene. Priručnik vodi kroz povijesni razvoj maloprodaje modne galanterije, aktualne tržišne trendove i važne čimbenike uspjeha modnih brendova, s posebnim naglaskom na e-trgovinu i digitalne prodajne strategije. Učenici i polaznici naučit će razmatrati ulogu promocije, komunikacijskih kanala i dizajna u procesu brendiranja i pozicioniranja modnih proizvoda izrađenih od ekološki prihvatljivih materijala. Priručnik povezuje znanja iz područja dizajna, marketinga i poduzetništva, naglašavajući važnost održivosti kao konkurentske prednosti u suvremenom modnom poslovanju.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali