Priručnik "Tržišni trendovi i prodajne strategije modne galanterije" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima pružio znanja o kompleksnom svijetu modne galanterije iz perspektive održivosti i tržišnog pozicioniranja. Kroz analizu psiholoških čimbenika koji utječu na modne potrošače, učenici i polaznici istražuju razloge kupnje, promjene u ukusu te važnost prepoznavanja i odgovora na tržišne promjene. Priručnik vodi kroz povijesni razvoj maloprodaje modne galanterije, aktualne tržišne trendove i važne čimbenike uspjeha modnih brendova, s posebnim naglaskom na e-trgovinu i digitalne prodajne strategije. Učenici i polaznici naučit će razmatrati ulogu promocije, komunikacijskih kanala i dizajna u procesu brendiranja i pozicioniranja modnih proizvoda izrađenih od ekološki prihvatljivih materijala. Priručnik povezuje znanja iz područja dizajna, marketinga i poduzetništva, naglašavajući važnost održivosti kao konkurentske prednosti u suvremenom modnom poslovanju.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.