Priručnik "Povijest vizualne komunikacije i značenje vizualne poruke" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima omogućio razumijevanje razvoja vizualnih komunikacija od najranijih vremena do današnjih dana. Učenici i polaznici će naučiti komentirati važne trenutke u povijesti, kao što su otkriće pisma, fotoaparata i interneta, te njihovu ulogu u oblikovanju vizualnih poruka. Materijal pokriva utjecaj umjetničkih pokreta i stilova na oblikovanje vizualnih komunikacija, povezujući ih s razvojem dizajnerskih vještina i teorijskog znanja iz vizualne komunikacije. Učenici i polaznici će se upoznati s primjenom grafičkih elemenata, kompozicijskih načela i teksta u stvaranju vizualnih poruka, kao i razlikovanjem znakova i simbola te istraživanjem područja semiotike i semantike. Dodatno, učenici i polaznici će naučiti kako koristiti stilizaciju, apstrahiranje, asocijacije, te psihološki i kulturološki utjecaj boje i forme u dizajnu. Analizirat će ulogu semiotike u oblikovanju promidžbenih poruka i medija, kao i primjenu simbolizma u kreiranju robnih marki i brendova.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.