Povijest vizualne komunikacije i značenje vizualne poruke

(0)    338    51
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Algebra d.o.o.
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.2)

vizualna komunikacija, vizualna percepcija, verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija, vizualno procesuiranje informacije, monokularni znakovi, binokularni znakovi, Gestalt, psihologija boja, kultura čitanja, usmena kultura, kultura ekrana, internet kultura, virtualna stvarnost, proširena stvarnost

Obrazovni materijal "Povijest vizualne komunikacije i značenje vizualne poruke" daje učenicima i polaznicima uvid u razvoj vizualnih komunikacija kroz povijest, od prvih znakova pisma do modernih medija. Učenici i polaznici će naučiti kako umjetnički pokreti utječu na vizualne poruke, primijeniti dizajnerske vještine te analizirati značenje grafičkih elemenata, simbolike i semantike u stvaranju učinkovitih vizualnih sadržaja.
hrvatski
Hrvatska
35
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 12. svibanj 2025. Uređeno: 8. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik "Povijest vizualne komunikacije i značenje vizualne poruke" osmišljen je kako bi učenicima i polaznicima omogućio razumijevanje razvoja vizualnih komunikacija od najranijih vremena do današnjih dana. Učenici i polaznici će naučiti komentirati važne trenutke u povijesti, kao što su otkriće pisma, fotoaparata i interneta, te njihovu ulogu u oblikovanju vizualnih poruka. Materijal pokriva utjecaj umjetničkih pokreta i stilova na oblikovanje vizualnih komunikacija, povezujući ih s razvojem dizajnerskih vještina i teorijskog znanja iz vizualne komunikacije. Učenici i polaznici će se upoznati s primjenom grafičkih elemenata, kompozicijskih načela i teksta u stvaranju vizualnih poruka, kao i razlikovanjem znakova i simbola te istraživanjem područja semiotike i semantike. Dodatno, učenici i polaznici će naučiti kako koristiti stilizaciju, apstrahiranje, asocijacije, te psihološki i kulturološki utjecaj boje i forme u dizajnu. Analizirat će ulogu semiotike u oblikovanju promidžbenih poruka i medija, kao i primjenu simbolizma u kreiranju robnih marki i brendova.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali