Priručnik "Poduzetništvo, poduzetnik i temeljne odrednice poduzetništva" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći ili proširiti znanje o osnovnim ekonomskim i trgovačkim pojmovima. Kroz šest poglavlja obrađuju se važne teme poput vrsta i funkcija tržišta, tržišnog mehanizma i određivanja cijena, vrsta trgovine, klasifikacije prodavaonica, metoda prodaje i asortimana. Svaka tema obogaćena je slikovnim prilozima i tablicama koje omogućuju samostalno praćenje napretka. Materijal potiče aktivno učenje kroz zadatke Ponovi–primijeni–procijeni, a učenici i polaznici izrađuju mentalne mape, provode samoprocjene i rješavaju integrirane zadatke koji povezuju stečeno znanje s drugim područjima kao što su poduzetništvo, komunikacija, građanski odgoj i održivi razvoj. Ovaj obrazovni materijal pomaže u razvoju vještina nužnih za razumijevanje uloge trgovine u suvremenom gospodarstvu i priprema učenike i polaznike za uspješan ulazak u svijet rada.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.