Priručnik "Osnove poslovnog komuniciranja" namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele usvojiti temeljna znanja i vještine iz poslovne komunikacije, potrebne za uspješno djelovanje u suvremenom poslovnom okruženju. Kroz pet poglavlja obrađuju se teme poput važnosti komunikacijske vještine za pojedinca, elemenata poslovne komunikacije, različitih vrsta komunikacije, specifičnosti poslovnog komuniciranja u svrhu postizanja poslovnih ciljeva te uloge digitalnih komunikacija u povezivanju s poslovnim dionicima. Svaka tema upotpunjena je slikovnim sadržajem i tablicama za samoprocjenu, što učenicima i polaznicima omogućuje praćenje vlastitog napretka. Uz zadatke za ponavljanje, primjenu i procjenu, posebna se pozornost posvećuje povezivanju stečenog znanja s drugim područjima, kao što su IKT, poduzetništvo, osobni razvoj i održivi razvoj. Kroz ovaj obrazovni materijal učenici i polaznici razvijaju vještine važne za poslovni uspjeh i profesionalni rast.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.