Distributivna trgovina i upravljanje asortimanom, ambalažom i zalihama

(0)    248    63
Jasenka Rašetina
Ekonomija i trgovina
Komercijalist
Unutarnje trgovinsko poslovanje s vježbama
1. razred
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
IT PRAXIS d.o.o.
2023
Učenici 1. razreda (HKO 4.2)

učinkovit odgovor kupcima, upravljanje kategorijama robe, grafičke oznake na ambalaži, transportna ambalaža, koeficijent obrtaja zaliha, vrijeme trajanja obrtaja zaliha, ABC metoda upravljanja zalihama, e-prodaja

Obrazovni materijal „Distributivna trgovina i upravljanje asortimanom, ambalažom i zalihama“ namijenjen je učenicima i polaznicima koji žele steći znanja o ključnim procesima u distributivnoj trgovini. Kroz pet tematskih poglavlja, materijal obrađuje asortiman, ambalažu, upravljanje zalihama te suvremene oblike prodaje. Učenici će kroz zadatke i tablice za samoprocjenu pratiti napredak i primijeniti stečena znanja.
hrvatski
Hrvatska
32
Objavio/la: Marija Pavkov Objavljeno: 6. svibanj 2025. Uređeno: 7. studeni 2025.
Podijeli
Otključaj sadržaj
Priručnik „Distributivna trgovina i upravljanje asortimanom, ambalažom i zalihama“ pruža učenicima i polaznicima važne informacije o upravljanju distribucijom proizvoda, asortimanom i ambalažom, s posebnim naglaskom na optimizaciju zaliha. Kroz pet tematskih poglavlja, obrađuju se važna pitanja poput utjecaja tržišta na dimenzije asortimana, grafičkih oznaka na transportnoj ambalaži, te učinkovitih metoda upravljanja zalihama kao što je ABC metoda. Osim toga, istražuju se suvremeni oblici prodaje koji oblikuju tržište. U svakom poglavlju priloženi su slikovni prikazi, tablice za procjenu napretka i interaktivni zadaci koji omogućuju učenicima i polaznicima da samostalno vrednuju svoje znanje i vještine. Zadaci poput izrade mentalnih mapa, samoprocjene i integriranih zadataka omogućuju povezivanje teorije s praksom i stvaranje dubljeg razumijevanja trgovinskih procesa. Ovaj obrazovni materijal osnažuje učenike i polaznike za praktičnu primjenu stečenih znanja u budućem poslovnom okruženju, čineći ga važnim resursom za profesionalni razvoj u trgovinskoj industriji.

Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.

0
0 od 5 (0 Recenzije )

Povezani obrazovni materijali