Priručnik „Distributivna trgovina i upravljanje asortimanom, ambalažom i zalihama“ pruža učenicima i polaznicima važne informacije o upravljanju distribucijom proizvoda, asortimanom i ambalažom, s posebnim naglaskom na optimizaciju zaliha. Kroz pet tematskih poglavlja, obrađuju se važna pitanja poput utjecaja tržišta na dimenzije asortimana, grafičkih oznaka na transportnoj ambalaži, te učinkovitih metoda upravljanja zalihama kao što je ABC metoda. Osim toga, istražuju se suvremeni oblici prodaje koji oblikuju tržište. U svakom poglavlju priloženi su slikovni prikazi, tablice za procjenu napretka i interaktivni zadaci koji omogućuju učenicima i polaznicima da samostalno vrednuju svoje znanje i vještine. Zadaci poput izrade mentalnih mapa, samoprocjene i integriranih zadataka omogućuju povezivanje teorije s praksom i stvaranje dubljeg razumijevanja trgovinskih procesa. Ovaj obrazovni materijal osnažuje učenike i polaznike za praktičnu primjenu stečenih znanja u budućem poslovnom okruženju, čineći ga važnim resursom za profesionalni razvoj u trgovinskoj industriji.
Nema recenzija za ovaj obrazovni materijal.